Case - CityJet SMS for E-mail

CityJet - SMS for E-mail

CityJet SMS for E-mail

CityJet, onderdeel van de KLM-Air France groep, heeft een SMS for E-mail campagne ingezet tijdens Jumping Antwerpen 2010. De luchtvaartmaatschappij was een van de sponsoren van het hippische evenement.
Bezoekers van Jumping 2010 konden een weekendje Londen winnen door een SMS bericht te sturen.

CityJet SMS for E-mail folder Om het weekendje London te kunnen winnen moeten deel-nemers een SMS bericht sturen met 'Jumping en e-mailadres' naar een speciale shortcode. Iedereen die aan de SMS actie meedeed, ontving direct een bevesting per SMS terug.
Tegelijkertijd werd er, naar het ontvangen e-mailadres, een e-mail verstuurd met daarin wederom een bevestiging van deelname aan de actie en aanvullende informatie over de diensten en vluchtschema`s van CityJet.


Neem contact met ons op voor meer informatie over deze case of voor andere cases.

SMS for E-mailSMS MarketingSMS en Win