Case - Cordaid Twitter to Screen

Cordaid - Twitter to Screen

Cordaid Twitter to Screen

Tijdens een debat met het thema 'Afghan Summer' is Twitter to Screen ingezet om het rondetafelgesprek te voeden.
Op een groot scherm werden Twitter en Facebook quotes, foto`s en video`s vertoond. In de onderkant van het scherm werden alle Twitter berichten getoond.
Tweets waarin hashtag #Afghansummer opgenomen was, werden opgenomen in de Twitterfeed.

Het debat werd georganiseerd door o.a. Cordaid, Oxfam Novib en het Ministerie van BuZa.
Afghaanse en Arabische vrouwen debatteerden over nieuwe vormen van activisme en wat er te leren valt van de Arabische Lente.
Het aanwezige publiek kon via Facebook en Twitter input geven voor het debat.

ProSurve ontwikkelde voor het debat alle techniek voor op het scherm. Onderdelen van het scherm waren de Twitterfeed, de mogelijkheid tot het tonen van een quote of foto en het geïntegreerd tonen van diverse video`s.
Daarbij produceerden we de video`s en verzorgden we de live videoregistratie die op internet werd uitgezonden.

Cordaid Twitter to Screen voorbeeld


Neem contact met ons op voor meer informatie over deze case of voor andere cases.

Twitter to ScreenSMS MarketingTweet naar scherm