TAXI-E - Klanttevredenheid App
TAXI-E vraagt haar klanten via een App hun mening te geven over de dienstverlening en chauffeurs van het bedrijf. De mobiele website wordt via een QR-code op de bon aangeroepen door de klanten na afloop van een rit. |
TAXI-E rijdt uitsluitend met volledig elektrische auto`s, waardoor het bedrijf de eerste volledig elektrische taxiservice van Amsterdam heeft.
Naast het milieuvriendelijk aspect heeft TAXI-E zich tot doel gesteld om een hoge serviceverlening te bieden. Dit blijkt bijvoorbeeld aan de aanwezigheid van WiFi en een
Samsung tablet in de auto`s.
Het meten en kennen van de mending van de klant is daarom belangrijk voor het bedrijf.
ProSurve en TAXI-E hebben een concept ontwikkeld om via een mobiele website de klanttevredenheid te meten.
Zodra de klant afgerekend heeft, ontvangt hij de bon waarop een QR-code en een link staat naar de mobiele website. Als de klant de website opent, wordt de App getoond in de meest optimale resolutie voor de telefoon.
Binnen de App kan de klant vervolgens cijfers geven voor de kwaliteit van de dienstverlening en de chauffeur. Daarbij kunnen eventuele opmerkingen worden toegevoegd.
Als beloning voor deelname, maakt de klant dagelijks kans om zijn ritprijs teruggestort te krijgen.
Neem contact met ons op voor meer informatie over deze case of voor andere cases.