Case - Univé Wit Licht Antwerpen SMS en Win

Univé - Wit Licht SMS en Win in Antwerpen

Univé - Wit Licht SMS en Win

Univé was partner van de Wit Licht concertreeksen van Marco Borsato. Rond deze concerten in het Gelredome in Arnhem (2008) en het Sportpaleis in Antwerpen (2009) heeft Univé diverse SMS en Win campagnes ingezet.

Wit Licht Antwerpen

Univé SMS en Win Abri Voor de tweede concertreeks (in maart 2009) van de Wit Licht concerten in het Sportpaleis in Antwerpen was er een grote SMS en Win actie in zuidelijk Nederland.
Via diverse outdoor reclame uitingen werd er in zuidelijk Nederland gecommuniceerd dat mensen kaarten konden winnen voor concertkaarten in Antwerpen.
Er werd o.a. gecommuniceerd via abri`s en bussen, maar ook met lichtprojecties op gebouwen.

Deelnemen aan de SMS acties kon door het versturen van een SMS bericht naar Univé. Naar iedere deelnemer werd een unieke wincode gestuurd per SMS die kon worden ingevuld op een speciale website.
Elke 50ste unieke code won twee concertkaarten.


Neem contact met ons op voor meer informatie over deze case of voor andere cases.

Winnen via SMSSMS MarketingSMS en Win