WhatsApp Webcare

WhatsApp Webcare

WhatsApp Webcare vormt een extra communicatiekanaal voor elke klantenservice.

Toepassingen WhatsApp Webcare

WhatsApp Webcare wordt ingezet door bedrijven die in direct contact met haar klanten willen komen.
Hierbij kunnen alle mogelijkheden van WhatsApp ingezet worden, zoals chatten, foto`s en video`s delen of locaties delen.
De Whatsapp Webcare dienst wordt bijvoorbeeld gebruikt door energiebedrijven, vliegtuigmaatschappijen en zorginstellingen.

Hoe werkt WhatsApp Webcare?

De klantenservice krijgt via een online webtool tot de WhatsApp dienst. Hierop kunnen diverse medewerkers tegelijk werken.
Ontvangen berichten worden getoond en kunnen direct afgehandeld worden. Alle communicatie verloopt via de standaardtoepassingen van WhatsApp. Van alle klantcontacten wordt de historie bewaard.
De klanten hoeven alleen een WhatsApp bericht te sturen naar het nummer van de klantenservice om in contact te komen.

Kenmerken WhatsApp Webcare

• Klantenservice via WhatsApp
• Te gebruiken via online webtool of via een API

Neem contact met ons op voor meer informatie.

Whatsapp WebcareWhatsapp MarketingMobiele Marketing